خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

توری سایبان شید صنعت مدل TW301243

توری سایبان عرض 12، تراکم 30 درصد رول 50 متری، سفید رنگ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
توری سایبان تراکم 30 درصد سفید رنگ، بافت کامل
  • توری سایبان تراکم 30 درصد سفید رنگ، بافت کامل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در طراحی فضاهای گلخانه‌ای به ایجاد جداره‌های شفاف نیاز داریم، اما قطعاً نمی‌توانیم محیط گلخانه را در میان آفتاب تند روزهای داغ رها کنید. استفاده از توری سایبان در این شرایط الزامی است. البته برای جلوگیری از گرم نشدن بیش‌ از حد فضای داخل گلخانه و پرورش برخی از گیاهان حساس باید از توری گلخانه سفید استفاده کنید. توری سایبان شید صنعت مدل TW301243 یک نوع توری سفید رنگ است که با عرض کاملاً کاربردی ۱۲ متری طراحی شده ‌است.

این توری گلخانه مخصوص پوشاندن دهانه‌های بزرگ از فضاهای برجسته سالن‌های دراز گلخانه‌ای است. از طرفی برای ساخت این توری سایبان عرض ۱۲ از متریال مرغوب پلیمر پلی اتیلن ضد UV استفاده ‌شده است. از این ‌رو توری مذکور قادر است تا حجم قابل ‌توجه از نور خورشید را جذب کرده و یک فضای سایه سار لطیف و تأثیرگذار را بیافریند.

ویژگی‌های توری سایبان شید صنعت مدل TW301243

توری سایبان شید صنعت مدل TW301243 از جمله توری‌های مخصوص برای نصب در اقلیم‌های گرم و خشک است. این توری به رنگ سفید و از جنس پلیمر مقاوم و ضد UV پلی‌اتیلن طراحی ‌شده است و انعطاف‌ پذیری کاملی دارد. از این ‌رو تمامی اشعه‌های مضر نور خورشید را به طور کامل دفع می‌کند. مقدار تراکم این توری 30 درصد است. به ‌این ‌ترتیب قادر است تا روشنایی ملایم با جلوگیری از افزایش حرارت محیط شبیه به سایه سار درختان را تولید نماید. همچنین عرض کار شده برای ساخت این توری سایبان تراکم 30 درصد 12 متر است که بزرگترین عرض در جمع توری‌ها با ابعاد استاندارد است. همچنین این محصول در طول 50 متری و به شکل رولی فروخته می‌شود.

جدول مشخصات فنی توری سایبان شید صنعت مدل TW301243
نام محصولتوری شید صنعت مدل TW301243
جنسالیاف پلی‌اتیلن ضد UV
تراکم۳۰ درصد
رنگسفید
عرض۱۲ متر
طولرول ۵۰ متری

کاربردهای توری گلخانه شید صنعت مدل TW301243

این توری با عرض بزرگ ۱۲ متری طراحی ‌شده است که در عمل بزرگترین عرض کار شده استاندارد بافت انواع توری سایه انداز است. از این ‌رو برای پوشاندن دهانه بزرگ جداره‌های گلخانه‌ای، سایه اندازی فضای باز استخرها، محوطه‌های بزرگ ساختمانی و یا روف گاردن و TW301243 کارایی دارد. از طرفی با تراکم ۳۰ درصد مناسب سایه‌اندازی گیاهان آفتاب دوست است؛ اما به رنگ سفید تهیه شده تا در بازتاب اشعه‌های مضر نور خورشید کارایی کامل داشته باشد. از این توری بیشتر در اقلیم‌های گرم و خشک استفاده می‌کنند.

قیمت توری سایبان شید صنعت مدل TW301243

قیمت توری سایه انداز را با توجه به فاکتورهای گوناگون محاسبه می‌کنند. درصد سایه اندازی معیار به‌کارگیری الیاف در بافت توری است. بنابراین قیمت توری‌ها را با در نظر گرفتن وزن آنها محاسبه می‌کنند. قیمت توری سایبان شید صنعت مدل TW301243 در سطح توری‌های سبک ۳۰ درصد قرار دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: