خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

توری سایبان شید صنعت مدل TW300447

توری سایبان عرض 4، تراکم 30 درصد رول 50 متری، سفید رنگ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
توری شید سایبان سفید رنگ تراکم 30 درصد، عرض 4 متری
  • توری شید سایبان سفید رنگ تراکم 30 درصد، عرض 4 متری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

اگر چه گلخانه‌ها فضاهای کاملاً ایزوله شده با جداره‌های کاملاً شفاف هستند؛ اما لازم است تا توزیع نور خورشید در این فضاها را مدیریت کنیم و برای این منظور به استفاده از انواع توری سایبان نیاز داریم. البته اگر قصد شما تنها ایجاد سایه‌ای رقیق برای مهار تابش تند نور خورشید باشد، استفاده از توری سایبان تراکم ۳۰ درصد گزینه ایده‌آلی است. در این سطح نیز می‌توانید از توری سایبان شید صنعت مدل TW300447 استفاده کنید که با عرض مناسب ۴ متری و به رنگ سفید عرضه شده ‌است. این توری گلخانه گزینه ایده‌آلی برای پوشاندن دهانه متوسطی از فضاهای گلخانه‌ای و یا محوطه‌های باز ساختمانی است. خصوصاً که برای بافت این توری گلخانه سفید از الیاف‌های بسیار مقاوم و ضد UV پلی‌اتیلن استفاده ‌شده است و قادر است تا مدت‌ها برای جلوگیری از تابش تند نور خورشید سالم و کارآمد باقی بماند.

ویژگی‌های توری سایبان شید صنعت مدل TW300447

توری گلخانه شید صنعت مدل TW300447 از جمله توری‌ها با سایز متوسط و بافت سبک‌ وزن است. در ساخت این توری از الیاف پلی‌اتیلن ضد UV به رنگ سفید استفاده ‌شده است. از این ‌رو قادر است تا بخش بزرگی از اشعه‌های مضر نور خورشید را بازتاب نماید. تراکم این توری ۳۰ درصد است و قادر است تا بخش بزرگی از نور خورشید را عبور داده و سایه نسبتاً رقیقی را تولید نماید. همچنین محصولی کاملاً ایده‌آل برای پرورش گیاهان آفتاب دوست و یا راه‌اندازی گلخانه در محیط‌های کوهستانی است. این توری گلخانه با عرض ۴ متر بافته شده و به رنگ سفید به طول ۵۰ متر رولی فروخته می‌شود.

جدول مشخصات فنی توری سایبان شید صنعت مدل TW300447
نام محصولتوری گلخانه شید صنعت مدل TW300447
جنسالیاف پلی‌اتیلن ضد UV
تراکم۳۰ درصد
رنگسفید
عرض۴ متر
طولرول ۵۰ متری

کاربردهای توری سایبان شید صنعت مدل TW300447

از نگاه کاربردی این محصول یک توری سبک و دست باز است که قادر است تا حجم ملایمی از نور خورشید را در کل فضای تحت سیطره خود توزیع نماید. تراکم ۳۰ درصد این توری برای بسیاری از فضاهای گلخانه‌ای و یا سایه اندازی استخرهای پرورش ماهی و حتی محوطه‌های ساختمانی، زمین‌های بازی، حیاط خانه و مدرسه و مهد کودک، روف گاردن و یا پوشش پارکینگ منازل و TW300447 کارایی دارد.

قیمت توری سایبان شید صنعت مدل TW300447

قیمت توری گلخانه شید صنعت مدل TW300447 در سطح مدل‌های سبک با تراکم ۳۰ درصد قرار دارد. انواع توری‌ها را با توجه به مقدار وزن کار شده الیاف پلیمری برای بافت آنها می‌فروشند و ازاین‌رو قیمت توری‌ها با تراکم بالاتر به ‌علت بهره‌مندی از الیاف پلیمری بیشتر بالاتر است. این در حالی است که قیمت توری گلخانه شید صنعت مدل TW300447 در جمع توری‌ها با تراکم سبک ۳۰ درصدی قرار دارد و از اقتصادی‌ترین مدل توری‌های بازار هستند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: