خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

آبپاش هانتر مدل PGJ

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
آبپاش هانتر مدل PGJ،
  • آبپاش هانتر مدل PGJ،
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آبیاری بارانی از تکنیک‌های مدرن و کاملاً مؤثر در باغبانی و فضای سبز است. در این نوع سیستم‌ها از انواع آبپاش کشاورزی استفاده می‌کنند. البته اگر در سطح بازار به ‌دنبال بهترین محصول از بهترین برندها هستید، تهیه مدل‌های مختلف آبپاش هانتر را توصیه می‌کنیم. مانند آبپاش هانتر مدل PGJ که از نوع روتاری و چرخشی است که با قابلیت مخفی شونده مناسب نصب و پاشش آب بارانی در فضای سبز و خانه باغ‌ها و زمین‌های بازی طراحی ‌شده است.

این محصول از جمله آبپاش فضای سبز است که با قابلیت ویژه تنظیم کمان پاشش طراحی‌ شده و از طرفی به ‌راحتی قادر هستید تا شعاع پاشش این آبپاش پلیمری را تنظیم کنید. از این ‌رو یک محصول دست‌ بالا با قابلیت‌های کاربردی انعطاف ‌پذیر است. همچنین با امکان تعویض نازل در این آبپاش مخفی شونده دست بازی برای ایجاد انواع روش‌های بارانی و توزیع آب در فضای سبز دارید.

آبپاش کشاورزی برند هانتر آمریکا مدل PGJ

کاربردهای آبپاش هانتر مدل PGJ

آبپاش هانتر مدل PGJ یک نوع اسپرینکلر مخفی شونده از نوع روتاری است که با استفاده از بدنه پلیمری طراحی ‌شده است. از این ‌رو برای عبور جریان متوسطی از آب در باغ و بوستان کارایی دارد. از قابلیت مخفی شونده این محصول برای نصب در عمق خاک فضای سبز شهری، زمین‌های بازی، خانه باغ‌ها، محوطه‌های ساختمانی و… استفاده می‌کنند. همچنین با قابلیت ویژه مانند امکان تنظیم شعاع پاشش و یا کمان پاشش طراحی ‌شده که در این ‌صورت شرایط تنظیم آن برای حالات مختلف آبیاری گسترده است. لذا محصولی با قابلیت‌های کاربردی به جهت آبیاری بوستان‌ها و خانه باغ‌ها و فضای سبز شهری است.

نحوه پاشش آب از آبپاش هانتر مدل pgj

ویژگی‌های آبپاش هانتر مدل PGJ

آبپاش کشاورزی هانتر مدل PGJ با قابلیت مخفی شونده به ‌همراه بدنه پلیمری ساخته‌ شده است. در سمت خارجی آن از لوله به قطر 3 سانتی ‌متری استفاده کرده‌اند. همچنین بخش بالا رونده پلاستیکی این اسپرینکلر ۱۰ سانتی‌متر است. از این محصول می‌توانید برای آبیاری بارانی و دوار در فاصله 4.3 الی 11.6 متر استفاده کنید. در عین ‌حال این امکان برقرار است که زاویه پاشش اسپرینکلر هانتر مدل PGJ را در محدوده ۴۰ الی ۳۶۰ درجه تنظیم کنید. دبی خروجی این آبپاش نیز در محدوده 0.13 الی 1.23 متر مکعب در هر ساعت قابل تنظیم شدن است.

جدول مشخصات فنی آبپاش هانتر مدل PGJ
نام محصولآبپاش هانتر مدل PGJ
نوعمخفی شونده روتاری
جنس بدنهپلیمری
طول بخش بالارونده۱۰ سانتی‌متر
ارتفاع کل آبپاش۱۸ سانتی‌متر
شعاع پاشش4.3 الی 11.6 متر
زاویه پاشش۴۰ الی ۳۶۰ درجه قابل تنظیم
دبی خروجی0.13 الی 1.23 متر مکعب در هر ساعت
محدوده فشار2.1 الی 3.4 بار

قیمت آبپاش هانتر مدل PGJ

هانتر برند صاحب سبک آمریکایی است که سال‌ها است در سطح حرفه‌ای و جهانی طراحی و تولید انواع ملزومات آبیاری خصوصاً انواع آبپاش‌های بارانی فعالیت می‌کند و قیمت محصولات آن در سطح بالای بازار قرار دارد. قیمت آبپاش هانتر مدل PGJ در جمع بالانشین‌ها از اسپرینکلرهای مخفی شونده قرار دارد که به نسبت کارایی و کیفیت ساخت و در مقایسه با دیگر انواع آبپاش‌های مخفی شونده طراحی مقاوم و کارایی عالی و قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: