خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

کنترلر آبیاری رین C-DIAL مدل 6 ایستگاه

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
کنترلر آبیاری هوشمند برند رین ایتالیا 6 ایستگاه
  • کنترلر آبیاری هوشمند برند رین ایتالیا 6 ایستگاه
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آبیاری با بهره‌مندی از تکنیک‌های نوین بهترین ایده برای مدیریت منابع محدود آبی است و در این ‌باره لازم است تا آگاهانه از سیستم‌های کنترلر آبیاری مناسب استفاده کنید. در میان انواع برندهای موجود در بازار نیز کنترلر آبیاری رین ساخت کشور ایتالیا محصولی برجسته و قابل ‌اعتماد است. در سطح مزارع متوسط و باغات میوه و حتی خانه باغ‌ها نیز می‌توانید از کنترلر آبیاری رین مدل C-DIAL ۶  ایستگاه استفاده کنید.

کنترلر آبیاری رین C-DIAL مدل ۶ ایستگاه برای هوشمند سازی توزیع آب فضای سبز و باغ‌ها طراحی‌ شده و به ‌خوبی از هدر رفت آب جلوگیری خواهد کرد. با این محصول قادر هستید تا زمان آبیاری را تنظیم کرده و در مدیریت دوره‌های آبیاری در بازه زمان‌های گوناگون دست بازی دارید. این محصول با قابلیت نصب و مدیریت آب در مقیاس‌های کوچک و بزرگ از انواع فعالیت‌های باغبانی و فضای سبز طراحی شده ‌است.

کنترلر آبیاری رین مدل C-DIAL ۶ ایستگاه

مشخصات فنی کنترلر آبیاری رین مدل C-DIAL ۶ ایستگاه

رین C-DIAL از نوع ۶ ایستگاه سیستم کنترلر آبیاری هوشمند در سطح متوسط است. این محصول دارای ۶ ایستگاه مستقل است که هر ایستگاه را می‌توانیم در زمان‌های گوناگون آغاز آبیاری مستقل برنامه ‌ریزی کرده و در هر بازه قابلیت تنظیم آبیاری در مدت زمان ۱ الی ۲۴۰ دقیقه وجود دارد. همچنین می‌توانید برای ۴ بار آبیاری در هر روز تا یک ‌بار در هر هفته برنامه‌ریزی نمایید. این محصول از یک آداپتور برقی خروجی به‌ همراه باتری لیتیومی قابل شارژ برخوردار است و از پورت USB برای شارژ باتری آن استفاده ‌شده است. دکمه تنظیم مجدد، دکمه جهت پاک کردن برنامه‌ها، قابلیت اتصال سنسور باران، بهره‌مندی از ۲ برنامه‌ی در ۲ زمان شروع آبیاری کاملاً مستقل و امکان تنظیم برنامه‌ ریزی سالیانه جهت فرمان به شیرهای برقی باقابلیت تا تنظیم ۱۰ الی ۲۰۰ درصد در ماه‌های مختلف سال همگی از جمله ویژگی‌های برجسته فنی این محصول هستند.

جدول مشخصات فنی کنترلر رین C-DIAL ۶ ایستگاه
نام محصولرین مدل C-DIAL
تعداد ایستگاه۶ عدد
جنس بدنهپلاستیک درب دار
وزن۳۵۰ گرم
ابعاد۱۲×۵×۱۵ سانتی‌متر
تعداد برنامه‌هابرنامه با ۲ زمان شروع آبیاری مستقل
نوع آداپتورخروجی
مدت زمان آبیاری۱ الی ۲۴۰ دقیقه برای هر ایستگاه
دوره آبیاری۴ بار در روز تا یک‌بار در هفته
باتریلیتیوم قابل شارژ
ویژگی‌هاقابلیت اتصال سنسور باران ، امکان تنظیم کارکرد از ۱۰ الی ۲۰۰ درصد ، امکان تنظیم زمان و دوره آبیاری ، دارای دکمه تنظیم مجدد، دارای دکمه پاک کردن برنامه

کاربردهای کنترلر آبیاری رین C-DIAL مدل ۶ ایستگاه

کنترلر رین C-DIAL ۶ ایستگاه محصولی میان رده با قابلیت نصب در پروژه‌های متوسط و بزرگ آبیاری است. از انواع سنسورها خصوصاً سنسور باران می‌توانید به این محصول اتصال داد که در این ‌صورت قادر است تا در روزهای بارانی از ادامه آبیاری مزرعه و یا فضای سبز جلوگیری کند. از طرفی با قابلیت تنظیم زمان کارکرد ۱۰ الی ۲۰۰ درصد طراحی ‌شده که این امکان را فراهم می‌کند تا در فصول مختلف سال شرایط آبیاری متنوع برقرار باشد. از این ‌رو کنترلر رین مدل ۶ ایستگاه محصولی دست باز و کاملاً کاربردی است.

قیمت کنترلر آبیاری رین C-DIAL مدل ۶ ایستگاه

رین برند صاحب سبک ایتالیایی است که محصولات مدرن، جان سخت و کاملاً کاربردی را طراحی می‌کند و یکی از دسته بازترین شرکت‌های فعال در صنعت محصولات آبیاری است. البته قیمت محصولات این برند ایتالیایی در مقایسه با کارایی و کیفیت ارزش خرید بالایی دارند. قیمت کنترلر آبیاری رین مدل C-DIAL از نوع ۶ ایستگاه نیز در سطح میان رده قرار دارد که در مقایسه با محصولات مشابه بازار ارزش خرید آن قابل ‌توجه است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: