خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

کنترلر آبیاری رین (Rain) ایتالیا

کنترلر آبیاری برند رین ایتالیایی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    کنترلر آبیاری هوشمند برند رین ایتالیا 6 ایستگاه

    کنترلر آبیاری رین C-DIAL مدل 6 ایستگاه

    5

    کنترلر آبیاری رین مدل 8 ایستگاه، ساخت کشور ایتالیا

    کنترلر آبیاری رین I-DIAL مدل 8 ایستگاه

    5

    کنترلر آبیاری رین 6 ایستگاهه، مدل رین

    کنترلر آبیاری رین I-DIAL مدل ایستگاه 6

    5

    کنترلر 4 ایستگاه رین، مدل cdial

    کنترلر آبیاری رین C-Dial مدل ۴ ایستگاه

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

       مدیریت توزیع آب در مزارع و یا گلخانه‌ها که از سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و یا بارانی استفاده می‌کنند، الزامی است. برای این منظور طیف متنوعی از انواع کنترلر آبیاری طراحی شده ‌است. در این ‌میان برندهای متعددی نیز حضور دارند که کنترلر آبیاری رین (Rain) ساخت ایتالیا یکی از محصولات برجسته است که در تنوع گسترده برای پوشش هر نوع نیاز آبیاری در باغ و مزرعه ساخته شده ‌است.

    از آبیاری تراس و بالکن تا توزیع حجم قابل ‌توجه آب در مزارع بزرگ با تعداد زیاد ایستگاه می‌توانید از انواع کنترلر رین استفاده کنید. رین محصولات خود را برای توزیع آب ساختمان، فضای بسته و یا فضای باز طراحی کرده ‌است. تمامی محصولات این برند از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تشخیص شرایط و تنظیم اتوماتیک جریان آبیاری طبق سناریوهای مختلف توزیع آب استفاده می‌کنند.

    کنترلر آبیاری هوشمند رین ایتالیا

    ویژگی‌های کنترلر آبیاری رین

    رین برند ایتالیایی و یکی از شناخته ‌شده‌ترین تولید کنندگان محصولات آبیاری در سطح جهان است. این برند در زمینه طراحی و ساخت انواع کنترلر آبیاری با امکانات مدرن و پیشرفته از شرکت‌های پیشرو محسوب می‌شود. تا جاییکه از سال 2020 کنترلرهای خود را با تکیه بر تکنولوژی هوش مصنوعی و راه‌اندازی سیستم‌های آبیاری اتوماتیک طراحی کرده ‌است.

    انواع کنترلر آبیاری رین در مدل‌های ۱ الی ۷۲ ایستگاه ساخته ‌شده و حتی برخی از مدل‌های مدرن آن از قابلیت کار با انرژی خورشیدی و یا کنترل از راه دور برخوردار هستند. برخی مدل‌ها قابلیت اتصال به شیر آب خانگی را دارند و می‌توان از برنامه‌ریزی آنها برای آبیاری هدفمند گیاهان در تراس و گلخانه‌های خانگی استفاده کرد. صفحه نمایش بزرگ و واضح، منوی ساده، راه‌اندازی و تنظیمات آسان و… همگی از جمله ویژگی‌های این کنترلرها هستند.

    کنترلر آبیاری قطره ای برند رین ایتالیایی

    انواع کنترلر آبیاری رین

    کنترلرهای رین با توجه به قابلیت‌های کاربردی آنها در مدل‌های گوناگون دسته ‌بندی می‌شوند. بر این اساس انواع کنترلر رین به‌ قرار زیر هستند:

    کنترلر رین مناسب برای فضای تراس و یا بالکن

     این سری از کنترلرهای رین با قابلیت اتصال مستقیم به شیر آب طراحی ‌شده و از آنها می‌توانیم جهت توزیع آب در فضاهای کوچک از قبیل بالکن و یا تراس استفاده کنیم. کنترلرهای تایمری سری Rain Amico از این مدل‌ها هستند که با پشتیبانی از یک ایستگاه کار می‌کنند.

    کنترلر آبیاری رین مدل Zero

    یک نوع کنترلر کوچک اما کارآمد با قابلیت صرفه‌ جویی در زمان و مصرف آب است. از این مدل برای توزیع جریان آب در تراس‌های بزرگ و یا گلخانه‌های کوچک استفاده می‌کنند.

    کنترلرهای رین فضای بسته

     از سری کنترلرهایی هستند که مخصوص کار در محیط‌های گلخانه‌ای طراحی شده‌اند. این سری مجهز به باتری لیتیومی هستند که از امکان شارژ خورشیدی بهره می‌برند. انعطاف ‌پذیری، واحد کنترل از راه دور، صرفه‌ جویی و پایداری زیست ‌محیطی و… از جمله ویژگی‌های این سری تایمرهای فضای بسته رین هستند. کنترلرهای آبیاری رین سری Indoor از مدل‌های ELITE، C-DIAL و I-DIAL در این گروه قرار می‌گیرند.

    کاربردهای کنترلر رین

    رین محصولات کنترلر خود را در سطوح مختلف مناسب فضاهای کوچک ساختمانی تا مزارع بزرگ و گلخانه‌های حرفه‌ای و… طراحی کرده ‌است. کنترلرهای مناسب فضای تراس این برند از قابلیت اتصال مستقیم به شیر آب برخوردار هستند و به ‌راحتی می‌توان از برنامه تایمر آنها جهت قطع و وصل جریان آب در تراس و گلخانه‌های کوچک ساختمان استفاده کرد. 

    در عین ‌حال طیف کاملی از محصولات رین برای فضای بسته با پشتیبانی چندین ایستگاه تا حداکثر ۱۲ ایستگاه طراحی شده‌اند. محصولات فضای باز این برند نیز مخصوص توزیع آب مزارع تا حداکثر ۱۶ ایستگاه هستند. از این کنترلرها می‌توانید برای توزیع جریان آب در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و یا بارانی استفاده کنید. از گلخانه تا مزارع و باغات و یا فضای سبز و خانه باغ‌ها و حتی روف گاردن می‌توانید از سبد محصولات متنوع رین بهره‌مند شوید.

    نحوه نصب کنترلر آبیاری برند رین ایتالیا

    قیمت کنترلر آبیاری رین

    قیمت کنترلر آبیاری رین با توجه به کیفیت ساخت و امکانات مدرن و کارآیی جان‌ سخت آن در مقایسه با محصولات مشابه از دیگر برندهای مطرح بازار کاملاً اقتصادی و مقرون‌ به ‌صرفه است. رین برند مطرح ایتالیایی است که در این سال‌های اخیر توانسته تا از امکانات مدرنی در کنترلرهای خود استفاده کند. توانایی اتصال به انواع سنسورها از قبیل سنسور باران، بدنه جان سخت و ضدآب، برخورداری از امکان کنترل راه دور و یا اتصال wifi در برخی از مدل‌ها و نوع طراحی و تعداد ایستگاه تا منوی صفحه نمایش و… همگی از جمله قابلیت‌هایی است که در قیمت کنترلر آبیاری رین تأثیرگذار هستند و محصولات این برند را به جایگاه برتر بازار می‌رسانند.  

    جعبه دستگاه کنترلر آبیاری رین آبی رنگ

    سوالات متداول در مورد کنترلر آبیاری رین

    • امکانات اطلاع ‌رسانی پروسه آبیاری در کنترلرهای رین چگونه است؟

      تمامی این کنترلرها از صفحه نمایش نسبتاً بزرگ برخوردار هستند که اطلاعاتی از قبیل زمان فعلی آبیاری، تناوب و مدت زمان آبیاری و زمان بعدی آن را نمایش می‌دهند.

    • در صورتی ‌که به برق دسترسی نداریم، از چه نوع کنترلر آبیاری رین استفاده کنیم؟

      سری محصولات از کنترلرهای Indoor برند رین با استفاده از باطری لیتیومی قابل شارژ طراحی شده‌اند که حتی می‌توان از انرژی خورشید برای شارژ آنها استفاده کرد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: