خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

فن بیگ هردزمن، فن بگرزمن

فن بیگ هردزمن 6 پره استیل مناسب گلخانه

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    جریان هوا برای توزیع رطوبت، افزایش حجم اکسیژن و در نهایت خنک شدن محیط از جمله الزامات برای طراحی سالن‌های گلخانه‌ای و یا مرغداری‌ها و… است. برای ایجاد جریان هوای قدرتمند و پایدار از انواع فن گلخانه استفاده می‌کنند که طراحی بر پایه فن‌های بزرگ صنعتی دارد. فن بیگ هردسمن یکی از بهترین و قدرتمندترین ها در طراحی سیستم‌های تهویه فضاهای گلخانه‌ای و یا سالن‌های صنعتی با ابعادی مشابه است.

    فن بیگ هردسمن تمامی ایده‌آل‌ها برای نصب شدن در بزرگترین سالن‌های گلخانه‌ای و ایجاد جریان هوایی پایدار و قدرتمند را دارد. این فن‌ها با طراحی بدنه استیل و یا گالوانیزه گرم و پره‌های مقاوم و بهره‌مندی از موتورهای الکتریکی قدرتمند در سایزهای استاندارد ۱۴۰ و یا ۱۰۰ سانتی‌متری کاملاً مناسب نصب بر جداره سالن‌های بزرگ گلخانه‌ای طراحی شده‌اند و به ‌خوبی قادر هستند تا حجم هوای مرطوب محیط گلخانه را مکیده و خنکای قابل ‌توجهی را تولید نمایند.

    کاربرد فن بیگ هردزمن

    انواع فن بیگ هردزمن در ابعاد صنعتی و با اندازه استاندارد برای نصب در جداره سالن‌های گلخانه‌ای و یا مرغداری‌ها و فضاهای بزرگ صنعتی و… طراحی شده‌اند. نصب این فن‌ها به جریان دهی و سیرکولاسیون هر چه بهتر هوای راکد در سالن‌های بزرگ کمک می‌کند. انواع فن بیگرزمن مخصوص عبور هوای مرطوب آن‌هم در حجم زیاد طراحی شده‌ است. در این فن‌ها از پره‌های استیل به ‌همراه بلبرینگ مقاوم و کم اصطکاک و دمپرهای گریز از مرکز استفاده شده است. تمام شرایطی که برای طراحی و ساخت یک فن قدرتمند تخلیه هوای مرطوب از مکان‌ها مانند گلخانه‌ها و یا مرغداری‌ها ایده‌آل است. از این فن‌ها می‌توانیم برای توزیع رطوبت و هوای خنک در تکمیل سیستم پد و فن گلخانه‌ای استفاده کنیم. در عین ‌حال مناسب نصب در دیگر سالن‌های بزرگ اعم از سالن‌های صنعتی، نمایشگاهی، انبارها و… هستند.

    هواکش گلخانه برند بیگ هردسمن

    انواع سایزهای فن بیگ هردزمن

    انواع فن بیگ هردزمن در سایزهای کاملاً استاندارد مطابق نصب بر روی جداره سالن‌های گلخانه‌ای و یا مرغداری‌ها طراحی شده‌اند. بزرگترین این فن‌ها از نوع ۱۴۰ هستند که به شکل محفظه مکعبی در ابعاد استاندارد 140´140 سانتی‌متری ساخته شده ‌است. فن ۱۴۰ بیگ هردسمن برای نصب در بزرگترین سالن‌های گلخانه‌ای و قابلیت 46000 متر مکعب هوا در هر ساعت طراحی ‌شده است. همچنین یک سایز کوچکتر از انواع فن بیگرزمن در اندازه 100´100 سانتی‌متری وجود دارد که با عنوان فن ۱۰۰ هردسمن می‌شناسیم. این فن نیز تمامی الزامات یک هواکش گلخانه قدرتمند را دارد و برای تخلیه هوا در سالن‌های کوچکتر گلخانه‌ای و یا مرغداری‌ها استفاده می‌شود.

    انواع مدل‌های فن بیگ هردزمن

    برند بیگ هردزمن در طراحی و تولید انواع هواکش های قدرتمند و صنعتی فعالیتی گسترده دارد. انواع مدل‌های فن بیگ هردسمن با توجه به نوع سایز امکانات کاربردی آنها دسته‌بندی می‌شوند.

    انواع این فن‌ها با توجه به سایز در مدل‌های فن ۱۴۰ و یا فن 100 بیگ هردزمن قرار دارند. در عین ‌حال هر دو سایز در مدل‌های دمپر دار و یا بدون دمپر طراحی‌ شده و در تیپ‌ها با توری و بدون توری عرضه می‌شوند. ترتیب طراحی پره‌های فن نیز متفاوت است و عموماً در تیپ فن‌های قدرتمند ۶ پره از جنس استیل طراحی شده‌اند. از طرفی برای ساخت این فن‌ها با توجه به شرایط محیط و قابلیت‌های کاربردی از موتورهای الکتریکی تک‌فاز و یا سه فاز استفاده می‌کنند.

    هواکش سایز 100 برند بیگ هردزمن

    ویژگی‌های فن بیگ هردزمن

    انواع فن‌های بیگ هردزمن دارای موتورهای الکتریکی تمام مس با راندمان کار بالایی هستند. در این فن‌ها از موتور 1.5 اسب بخار از نوع 1400 دور استفاده شده ‌است. همچنین تمامی این فن‌ها با استفاده از بلبرینگ طبق طراحی مدرن با مقاومت فیزیکی زیاد ساخته شده‌اند که کاملاً مناسب عبور هوای مرطوب هستند و طول عمر مفید بالایی دارند.

    انواع فن بیگ هردسمن به کم‌صدا بودن و در عین ‌حال قابلیت هوادهی زیاد شناخته می‌شوند. از طرفی شرایط تعمیر و نگهداری از این فن‌ها ساده است. برای ساخت این فن‌های تمام صنعتی نیز از دمپرهای گریز از مرکز با عملکرد دقیق و کارکرد مطمئن استفاده ‌شده است. تا جاییکه این دمپرها در زمان خاموشی فن و حالت بسته مانع هر نوع تبادل هوا شده که به نوعی می‌توانند نقش عایق حرارتی را داشته باشند. از طرفی برای ساخت بدنه این فن‌ها از ورق گالوانیزه گرم و برای طراحی پره‌های آن از استیل استفاده ‌شده است.

    فن بیگ هردزمن نصب شده داخل گلخانه

     

    مشخصات فنی فن بیگ هردزمن
    نام محصولفن بیگ هردسمن
    سایز۱۴۰ و ۱۰۰ سانتی‌متر
    جنس بدنهورق گالوانیزه گرم
    جنس پروانهاستیل
    تعداد پروانه۶ عدد
    کاربردگردش هوا و تهویه برای خنک کردن سالن گلخانه‌ای و مرغداری و…

    قیمت فن بیگ هردزمن

    قیمت فن بیگ هردسمن در سطح مدل‌های میان رده اما ارزشمند بازار قرار دارد. بیگ هردسمن از جمله برندهای شناخته ‌شده و بسیار معروف در زمینه طراحی انواع فن آکسیال مناسب سیستم‌های تهویه صنعتی است. این در حالی است که محصولات این برند در مقایسه با دیگر فن‌های تولید شده از برندهای مطرح بازار ارزش خرید بالایی دارند و در جمع انواع فن‌های کارآمد و البته اقتصادی و ارزشمند بازار قرار می‌گیرند.

    سوالات متداول در مورد فن بیگ هردزمن

    • تیغه‌های دمپر فن بیگ هردسمن قابل تعویض هستند؟

      بله، در صورت خرابی امکان تعویض این تیغه‌ها وجود دارد.

    • جنس بدنه هواکش گلخانه بیگ هردزمن چیست؟

      در ساخت بدنه این هواکش ها از ورق گالوانیزه گرم استفاده شده ‌است.

    • فن مناسب بیگ هردسمن برای جلوگیری از ورود حشرات کدام است؟

      بهتر است که از فن بیگ هردسمن مدل FTP140SB تهیه کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: