خرید و مشاوره فنی: 65555653-021

شیر برقی آبیاری 1/2 اینچ

شیر برقی آبیاری سایز 1/2 اینچ برنجی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    شیر برقی سایز 1.2 اینچ برند رین ایتالیا

    شیر برقی رین 1/2 اینچ مدل RN150

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    آبیاری خودکار با قابلیت کنترل از راه دور به وسیله انواع کنترلر ایده هوشمندانه‌ای است که در این سال‌های اخیر کاملاً مورد توجه قرار گرفته است. برای طراحی چنین سیستم‌هایی باید از انواع شیر برقی آبیاری با قابلیت کنترل الکتریکی استفاده کنیم. این شیرها را با توجه به سایز پورت آنها دسته‌بندی می‌کنند که شیر برقی 1/2 اینچ از جمله کوچکترین سایزها اما کاربردی‌ترین آنها قرار دارد.

    شیر برقی آبیاری 1/2 اینچ با پورت‌های نسبتاً کوچک برای توزیع آب در مزارع کوچک، باغات و فضای سبز شهری و همچنین گلخانه‌ها و… طراحی شده ‌است. عموم این شیرها را با استفاده از بدنه‌های پلیمری محکم و ضد UV می‌سازند. در عین ‌حال عموم شرکت‌های سازنده از بوبین‌های ۲۴ ولت AC و یا DC برای تحریک این شیرها استفاده می‌کنند. این شیرها با طراحی کوچک و قابلیت آب‌دهی تا حداکثر ۵۰ لیتر بر دقیقه در جمع کاربردی‌ترین نوع از شیرهای برقی کشاورزی قرار دارند.

    شیر برقی 1/2 اینچ پلی آمیدی

    کاربردهای شیر برقی آبیاری 1/2 اینچ

    کاربردهای شیر برقی کشاورزی 1/2 اینچ گسترده است. پورت 1/2 اینچی این شیرها در مقایسه با سایزهای دیگر یکی از کوچکترین‌ها محسوب شده که برای آب‌دهی مقدار متوسطی از فضاهای باغبانی، فضای سبز و حتی مزارع کارایی دارد. در عین ‌حال تمامی این شیرها در دسته‌بندی سولونوئید ولوها قرار می‌گیرند که با قابلیت فرمان الکتریکی ۲۴ ولت AC و یا DC طراحی شده‌اند. 

    به ‌این ‌ترتیب از انواع کنترلر می‌توانیم برای تولید فرمان الکتریکی عملکرد این شیرها استفاده کنیم. از این شیرها می‌توانیم برای طراحی سیستم‌های آبیاری اتوماتیک در مزارع، باغات، گلخانه‌ها، فضای سبز شهری و… استفاده کنیم. همچنین یک شیر ایده‌آل برای طراحی آبیاری قطره‌ای و یا آبیاری بارانی است. از طرفی در صورت نصب کنترلر مناسب از توانایی توزیع آب در صنایع از قبیل گلخانه و یا مرغداری و استخرهای پرورش ماهی نیز برخوردار است.

    شیر برقی برنجی 1/2 اینچ

    مشخصات فنی شیر برقی کشاورزی 1/2 اینچ

    شیر برقی 1/2 اینچ از سری کوچکترین سایزهای استاندارد برای طراحی شیرهای آبیاری است. برندهای تولیدکننده این سایز شیر آبیاری متنوع هستند و عموم آنها برای طراحی و تولید این شیرها از بدنه پلیمری مقاوم و ضد UV استفاده می‌کنند. در عین ‌حال برای عملکرد اتوماتیک این شیرها از بوبین ۲۴ ولت نوع AC و یا DC استفاده‌ شده است. برخی برندها این بوبین را با درجه حفاظت IP56 طراحی کرده‌اند که شرایط کاملاً ضدآب و ضد گرد و خاک دارد. این شیرها عموماً برای کار در محدوده فشار ۱ الی ۱۰ بار هستند و با توجه به سایز پورت کوچکی که دارند، مقدار آب‌دهی آنها به‌ مراتب از دیگر شیرها کمتر و در محدوده حداکثر ۵۰ لیتر در هر دقیقه قرار می‌گیرد. برندهای سازنده معمولاً از پین اندازه‌گیری استیل ضد زنگ برای ساخت این شیرها استفاده می‌کنند تا شرایط آن برای فعالیت طولانی ‌مدت عبور جریان آب بهینه باشد. از طرفی این شیرها معمولاً علاوه ‌بر قابلیت کنترل خودکار از طریق فرمان الکتریکی با امکان کنترل عملکرد دستی برای باز و بسته شدن شیر طراحی می‌شوند.

    مشخصات فنی شیر برقی آبیاری 1/2 اینچ
    نام محصولشیر برقی کشاورزی 1/2 اینچ
    سایز پورت1/2 اینچ
    نوع بوبین۲۴ ولت AC و یا DC
    جنس بدنهپلیمر ضد UV
    محدوده فشار1 الی ۱۰ بار
    رنج آب‌دهیحداکثر ۵۰ لیتر بر دقیقه
    رنج دماحداکثر ۷۰ درجه سانتی‌گراد
    قابلیت کنترل جریاندارند
    قابلیت عملکرد دستیدارند

    قیمت شیر برقی 1/2 اینچ

    قیمت شیر برقی کشاورزی 1/2 اینچ با توجه به فاکتورهای گوناگون از جمله متریال کار شده در طراحی بدنه، نوع بوبین، کلاس حفاظتی بوبین و عملکرد کنترل شیر تعیین خواهد شد. این در حالی است که برخی از برندها برای ساخت محصول خود از قابلیت‌های ویژه‌تری مانند امکان کنترل دستی، درجه آب بندی بالا، پین اندازه‌گیری استیل و حتی قابلیت کار کردن در محدوده فشار بالا استفاده کرده‌اند. قیمت شیر برقی آبیاری 1/2 اینچی به نسبت از دیگر سایزها کمتر است، اما به ‌هر حال قیمت این شیرها تحت تأثیر نام برند سازنده و نوع تکنولوژی ساخت آنها قرار دارد.  

    سوالات متداول در مورد شیر برقی نیم اینچی

    • علت داغ شدن بوبین عملکرد اتوماتیک شیر برقی 1/2 اینچی چیست؟

      در صورتی ‌که بوبین این شیرها حین کار داغ می‌کند، احتمالا از سطح ولتاژ نامناسب جهت فرمان‌دهی شیر استفاده‌ شده است و یا بوبین به‌ درستی بر روی بدنه شیر نصب نیست.

    • برای طراحی سیستم آبیاری قطره‌ای فضای سبز می‌توانیم از این شیرها استفاده کنیم؟

      بله، حجم آب‌دهی این شیرها کم است و مناسب فضاهای سبز کوچک مانند خانه باغ‌ها هستند.

    • چطور بفهمیم که بوبین شیر برقی 1/2 اینچ فعال است و یا اتصال الکتریکی مشکل دارد؟

      برای بررسی این موضوع بهتر است بوبین را باز کرده و مقدار مغناطیس شوندگی آن را بررسی کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: